Zawieranie umowy
Umowy zawierane są z osobami posiadającymi tytuł prawny do korzystania z nieruchomości, lub z osobami korzystającymi z budynku o nieuregulowanym stanie prawnym, a w przypadku budynków wielolokalowych właścicielem lub zarządcą po spełnieniu warunków zawartych w regulaminie dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Szczawnica.Umowę o zaopatrzenie w wodę należy zawrzeć w przypadku:
- wybudowania nowego przyłącza wodociągowego do nieruchomości,
- nabycia nieruchomości, która jest podłączona do sieci wodociągowej,
- zawarcia umowy najmu, dzierżawy lub innej dot. nieruchomości, która jest podłączona do sieci wodociągowej,
- zmiany dotychczasowego Usługobiorcy, z którym była zawarta umowa o zaopatrzenie w wodę.
W tym celu należy złożyć wniosek o zawarcie umowy na dostawę wody (kliknij tutaj, aby pobrać wniosek) wraz z wymaganymi dokumentami. Pobór wody z urządzeń wodociągowych Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczawnicy bez zawarcia pisemnej umowy zgodnie z obowiązującą ustawą jest nielegalny i podlega karze grzywny.
Zmiana danych
Zmiany danych na umowie o zaopatrzenie w wodę należy dokonać w przypadku:
- zmiany: imienia, nazwiska dotychczasowego Usługobiorcy,
- zmiany adresu korespondencyjnego.
W tym celu należy złożyć wniosek o aktualizację danych kontrahenta (kliknij tutaj, aby pobrać wniosek).
Rozwiązanie umowy
W celu rozwiązania umowy o zaopatrzenie w wodę należy złożyć:
- wniosek o rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę (kliknij tutaj, aby pobrać wniosek),
- dokument potwierdzający przekazanie nieruchomości,
- protokół zdawczo odbiorczy ze stanem wodomierza na dzień przekazania nieruchomości (kliknij tutaj, aby pobrać protokół),
- potwierdzenie rozliczenia należności za wodę do dnia rozwiązania umowy.